Honda-Haven
Welcome to HONDA-HAVEN.COM


IMPORTANT MESSAGE:
* As a Guest you will not be able to view the website, please Register for full access

* Members require 300 posts to sell cars/parts on Honda-Haven.com

* Foul & abusive language (also racist comments) are strictly forbidden and will certainly result in a ban

* Post an Intro before posting anywhere else

* Join Photobucket in order to gain best results regarding pictures

* Spammers will not last long on Honda-Haven.com please make your posts constructive

* The latest version of Internet Explorer & Google Chrome seem to be the best browser options for this site

* IMPORTANT!!!! - PLEASE BLOCK YOUR REGISTRATION PLATE WHEN POSTING UP PICS, IT IS YOUR RESPONSIBILITY!!!!!!

Photoshop EM1

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Photoshop EM1

Post by pablosd on 04.11.09 19:20

weellll,
posting dis as tomorrow we are starting antoher photoshop project, this time we are taking hooch-85's lovely em1 and do whatever we can with it :thumbup: we'll leave it running for few days so more ppl get a chance to enter

as always, we have a very ''interesting'' prize for the winner, and this is week is no different, for those mad for soccer we have a real treat, a fifa 95 video game(**there's no refunds for this item)
,
serious prize so i hope to see some decent effort!!!

here's the base



Pablosd's Vision


SIR_ITR's Vision



Slammed-Coupe's Vision



Chef's Vision



Liam Mc's Vision



Last edited by pablosd on 06.11.09 14:55; edited 4 times in total
avatar
pablosd
Honda Head

Posts : 6202
Location : Galway/Mayo
Join date : 2009-09-13

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by SiR_ITR on 04.11.09 19:48

Ive started mine just der have a few cool ideas! Man my sega mega drive is broken! farao

The owl DA battle is close! lol!
avatar
SiR_ITR
Site Graphic Designer

Posts : 7758
Location : Galway
Join date : 2009-06-30

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by pablosd on 04.11.09 19:53

@SiR_ITR wrote:

The owl DA battle is close! lol!

u can always sell the game, its a classic after all at dis stage lol!

yeah as i expected, old school vs new school lol!
avatar
pablosd
Honda Head

Posts : 6202
Location : Galway/Mayo
Join date : 2009-09-13

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by slammed-coupe on 04.11.09 19:57

i give up i`ll be posting mine soon
avatar
slammed-coupe
Honda Head

Posts : 6317
Location : kerry/cork
Join date : 2009-09-28

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by pablosd on 04.11.09 20:12

@slammed-coupe wrote:i give up i`ll be posting mine soon

after u bud Twisted Evil
avatar
pablosd
Honda Head

Posts : 6202
Location : Galway/Mayo
Join date : 2009-09-13

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by LiamMc on 04.11.09 20:23

dats prob worth a few pound at this stage, just started there now... my brain hurts already tryin ta tink wat ta do!!
avatar
LiamMc
Tipp Rep - North

Posts : 4056
Location : Tipperary
Join date : 2009-07-26

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by SiR_ITR on 04.11.09 20:33

its hard to get started on it but I finaly got the ball rolling and its coming together!


Last edited by SiR_ITR on 05.11.09 0:44; edited 1 time in total
avatar
SiR_ITR
Site Graphic Designer

Posts : 7758
Location : Galway
Join date : 2009-06-30

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by pablosd on 04.11.09 20:39

@SiR_ITR wrote:its hard to get tarted on it but I finaly got the ball rolling and its coming together!

my ball finished rolling Twisted Evil and im delighted with it, i bet u never seen it coming lol!
avatar
pablosd
Honda Head

Posts : 6202
Location : Galway/Mayo
Join date : 2009-09-13

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by SiR_ITR on 04.11.09 20:47

@pablosd wrote:
@SiR_ITR wrote:its hard to get tarted on it but I finaly got the ball rolling and its coming together!

my ball finished rolling Twisted Evil and im delighted with it, i bet u never seen it coming lol!

Mine is finished too, just a few finishing touches! mine is fairly restrained but I love it!
avatar
SiR_ITR
Site Graphic Designer

Posts : 7758
Location : Galway
Join date : 2009-06-30

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by pablosd on 04.11.09 21:04

jst finished with my spoon street legal em1

heres da spec

spoon blue/yellow paint job
spoon s2000 front splitter
ferrari f40 1stud alloys
spoon decal
stripped interior with sebon bucket seats
rear spoon s2000 diffuser
de-spoilered
fogs on
carbonfibre canards
spoon sun visor
black ek9 headlamps
spoon mirrors
lowered



avatar
pablosd
Honda Head

Posts : 6202
Location : Galway/Mayo
Join date : 2009-09-13

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by SiR_ITR on 04.11.09 21:07

holly shit man! I nearly did that I swear! was messin with the blue and yellow! that is UNREAL lookin doe man! fair play! il have mine up in a few mins! very different dow!
avatar
SiR_ITR
Site Graphic Designer

Posts : 7758
Location : Galway
Join date : 2009-06-30

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by pablosd on 04.11.09 21:10

@SiR_ITR wrote:holly shit man! I nearly did that I swear! was messin with the blue and yellow! that is UNREAL lookin doe man! fair play! il have mine up in a few mins! very different dow!

hahaha, im afraid we cud be reading each other minds sometimes lol! lol!

for those dat dont know , i was inspired by this spoon race car

avatar
pablosd
Honda Head

Posts : 6202
Location : Galway/Mayo
Join date : 2009-09-13

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by SiR_ITR on 04.11.09 22:04

OK it isnt exactly restrained but I really like it

Spec:
WHITE
Carbon BYS front bumper
NX sprayed FMIC
Streced and widened arches
Work meister s1s in kawi green
Kawi green recaros
purple takata harnesses
bottom line sideskirt
carbon rear lip
carbon f1 mirrors
tach
screen
tein sticker on sunroof
tinted sunroof
tinted back glass

oh and i decided not to go with the rest of the world by puttin a spoiler on an EM1

affraid

Its of an FD2 and i like the way ot looks!

think thats it!
Photobucket" alt="" />


Last edited by SiR_ITR on 04.11.09 22:08; edited 1 time in total
avatar
SiR_ITR
Site Graphic Designer

Posts : 7758
Location : Galway
Join date : 2009-06-30

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by slammed-coupe on 04.11.09 22:06

well, im done! not good at it but here ya go!!

slammed!!!
dc5 front end conversion
hid`s
blue bride seats
spoon mirrors
ame alloys, blue, staggered wit 1 inch lip on front, 3 inch on the back
black roof,
de-spoilered
flush aerial
flush door handles
flush side repeater
flush side mouldings

" border="0" />
avatar
slammed-coupe
Honda Head

Posts : 6317
Location : kerry/cork
Join date : 2009-09-28

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by slammed-coupe on 04.11.09 22:12

sir-itr: them wheels are serious, i was goin puttin them on in blue!!

great work lads they both unreal!! i dont stand a chance lol
avatar
slammed-coupe
Honda Head

Posts : 6317
Location : kerry/cork
Join date : 2009-09-28

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by CollyN on 04.11.09 22:14

Sir_itr ye do some savage cars ye really have an eye 4 this shit that coupe is proper sex looking :thumbup:


Last edited by CollyN on 04.11.09 22:14; edited 1 time in total
avatar
CollyN
Honda Head

Posts : 3313
Location : Baile Atha Cliath
Join date : 2009-07-01

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by pablosd on 04.11.09 22:14

lads, What a Face , competition is extremely high

@sir_itr kawasaki green recaros and wheels are mint

@slammed-coupe, i love the dc5 front end and tilted forward soon roof
avatar
pablosd
Honda Head

Posts : 6202
Location : Galway/Mayo
Join date : 2009-09-13

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by SiR_ITR on 04.11.09 22:15

@slammed-coupe wrote:sir-itr: them wheels are serious, i was goin puttin them on in blue!!

great work lads they both unreal!! i dont stand a chance lol

cheers man! i love these wheels as alot of people know! lol!

Its not bad man! just keep at it! ul get there!

@collyn :cheers man! glad u like it! :thumbup:

I knew ud like my colour choice paul! lol!


Last edited by SiR_ITR on 04.11.09 22:19; edited 1 time in total
avatar
SiR_ITR
Site Graphic Designer

Posts : 7758
Location : Galway
Join date : 2009-06-30

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by LiamMc on 04.11.09 22:17

jesus lads yers are mad... im just done now, lookin for a nice set o wheels to stick under her...
avatar
LiamMc
Tipp Rep - North

Posts : 4056
Location : Tipperary
Join date : 2009-07-26

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by LiamMc on 04.11.09 22:24

oh fuck!!!

i saved it n now it wnt open again.. unreadable file type or some shit.... wat a kick in the goolys!!

2 and a haf hours wasted...

ill do it again 2moro im too rekd and pissed of nw..
avatar
LiamMc
Tipp Rep - North

Posts : 4056
Location : Tipperary
Join date : 2009-07-26

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by skimbuttcuzz on 04.11.09 22:26

@LiamMc wrote:oh fuck!!!

i saved it n now it wnt open again.. unreadable file type or some shit.... wat a kick in the goolys!!

2 and a haf hours wasted...

ill do it again 2moro im too rekd and pissed of nw..

hahahaha i dont have photo shop!!
avatar
skimbuttcuzz
Site Rat

Posts : 565
Location : thurles
Join date : 2009-05-15

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by SiR_ITR on 04.11.09 22:39

@LiamMc wrote:oh fuck!!!

i saved it n now it wnt open again.. unreadable file type or some shit.... wat a kick in the goolys!!

2 and a haf hours wasted...

ill do it again 2moro im too rekd and pissed of nw..

maybe u saved it in photoshop file? and u cant upload it! try opening it in photoshop and then saving it in jpeg format? or will it not open at all? dats anoyin
avatar
SiR_ITR
Site Graphic Designer

Posts : 7758
Location : Galway
Join date : 2009-06-30

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by Flemmers_h22 on 04.11.09 22:44

i wanna do that.. :( how ye do it?? i feel uncool and unknowledgable :(
avatar
Flemmers_h22
Honda Head

Posts : 2531
Location : Galway and Mayo
Join date : 2009-10-31

http://www.Im_nosuperman.bebo.com

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by SiR_ITR on 04.11.09 22:52

@Flemmers_h22 wrote:i wanna do that.. :( how ye do it?? i feel uncool and unknowledgable :(

Well u are uncool and unknowledgable! lol! only messin man!

U do it with photoshop! It a computer program! this website will tell you all you need to know
http://digimods.co.uk/index2.htm I dont have any good lonks for downloading it!

I reckon we could do with making a sticky with good links and maybe some of our own write-ups? I think slammed coupe already suggested this!
!
avatar
SiR_ITR
Site Graphic Designer

Posts : 7758
Location : Galway
Join date : 2009-06-30

Back to top Go down

Re: Photoshop EM1

Post by slammed-coupe on 05.11.09 0:30

yeah i might have lol. i dont like sayin this on public section, but i got the full one from limewire which i ***payed** for and its the job.

***=my disclaimer lol
avatar
slammed-coupe
Honda Head

Posts : 6317
Location : kerry/cork
Join date : 2009-09-28

Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum